?

Log in

No account? Create an account
 
 
26 September 2010 @ 11:01 pm
Buffy/Vampire Diaries????  
Does anyone know of any awesome Buffy/Vampire Diaries crossover couples?  I kind of shot myself in the crossover popularity foot with my Faith/Dean love and want to find something I know lots will enjoy.  And these fandoms are so similar I can't believe there aren't any.

PS: And femslash stuff totally counts too.  That's always fun. :) 
Tags:
 
 
I feel: curiouscurious
I'm listening to: nothing much
 
 
 
(S-O-R) Sexy & Wicked.: Faith Fight Stancesor_sexywicked on September 27th, 2010 12:36 am (UTC)
What about Faith/Damon hmm?
(Anonymous) on September 27th, 2010 12:52 am (UTC)
Such a pretty couple...I need a Buffy couple too. I haven't given Buffy love in years now. :)
(S-O-R) Sexy & Wicked.: Faith Headphones_1sor_sexywicked on September 27th, 2010 12:57 am (UTC)
Hmm... Definitely Faith and Angel. Haven't seen anything around for a while. Nothing good good, yanno? Just platonic stuff. Which is no fun.
Lady Mansonladymanson on September 27th, 2010 10:10 am (UTC)
No, I mean I need someone for Buffy from Vampire Diaries. :) Btw, I LOVE your Faith icons. Just these two I have seen are awesome.
(S-O-R) Sexy & Wicked.: Faith_5sor_sexywicked on September 27th, 2010 10:41 am (UTC)
Oh... Well I guess the obvious choice would be Stefan, 'cause he has that whole tortured soul and broody thing going on . And we all know how much she loves that. -gags- Or Matt... Yes he's younger, but kinda like Corn Boy, but not married! I could see it ending bad though unless she was totally honest. Or you could go with the non-obvious choice and choose Tyler. I dunno how that would go. I couldn't imagine it. That would be one I'd have to figure out as I went along. Heh!

And thanks. Non square ones are mine for sure. Some square ones are, and a few are made by other awesome people. I should not be lazy and edit more of my artwork so I have my own. Ha!
Dana: Jensen/Sarah - at party [txtless]dana_chosenart on September 27th, 2010 03:28 am (UTC)
Told you Buffy/Dean was the way to go *lol* ;)

I have no suggestions, I just came to gloat *evil* ;)
Lady Mansonladymanson on September 27th, 2010 10:12 am (UTC)
YOU! You have some kind of beacon for crossover stuff, you're always on this! I think I'm more the Faith/Dean person cuz I jumped on it in the first season when Dean was WAY more fun than serious. I could totally see he and Faith just having one night stand sex all the time. I'm totally all over Faith/Sam now because those two are just really tortured in so the same ways...
Dana: Feigenbaumdana_chosenart on September 27th, 2010 11:06 am (UTC)
woah, didn't mean to make you mad.

Faith and Sam would be interesting, to say the least. Especially now in season 6 considering how Sam was in the first episode! :)
Lady Mansonladymanson on September 27th, 2010 11:42 am (UTC)
Oh, I'm not mad. I don't get mad at things as little as this, lol. :) I just find it hilarious that you're always on the crossover stuff. :) A lot of times when I'm laughing at stuff online, it comes across as angry. I think it's the exclamation points and my lack of knowledge of Internet speak.
Dana: Buffy/JossW - Hugs [txtless]dana_chosenart on September 27th, 2010 11:50 am (UTC)
Ok good :) First I thought it was funny but then I thought "hmm.. wait, is she mad?" Sometimes I miss the signs that points to "grr" ;) Of course I am, it's just funny, me and Erin Nicole keep messing with eachother about this, it's just good fun :)

*lmao* smileys could help ;)

Edited at 2010-09-27 03:50 pm (UTC)
Lady Mansonladymanson on September 27th, 2010 12:59 pm (UTC)
Well, it didn't help that I answered that post on my cell phone either. That thing dislikes me. I can't add smileys or barely get the wording out correctly when I use it.

No, I would never get angry over silly fandom stuff. :)

*hugs*
Miss Firecrackerx_spikeaholic_x on September 27th, 2010 12:38 pm (UTC)
FAITH/DAMON!!! DOOOO IT. Lmao, I just wrote a fic with them, they'd be soooo amazing! :D
Lady Mansonladymanson on September 27th, 2010 12:59 pm (UTC)
I have to go check out that fic to get an idea for the feel of the pairing...
Violet: damon/faith - animatedmilerna on September 27th, 2010 04:51 pm (UTC)
Faith/Damon it's a must, but i've also seen Buffy/Damon and seems great too, btw you could check this awesome Buffy/Damon fanvid http://www.youtube.com/watch?v=BG8KdAh4G_U :)

If you dont mind femslash Bonnie/Willow could work too, or just a friendship relationship.

Also Katherine/Angelus, pure evil awesomeness lol.